REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Przebudowa dróg w rejonie Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu inwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa dróg w rejonie Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu
Kraków, Kostaneckiego
Green Peak Komarnoinwestycja
Pokaż inwestycję
Green Peak Komarno
Skopiec
Wrocław: Ruszyły pierwsze prace związane z budową nowego, wielkiego Szpitala Onkologicznego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ruszyły pierwsze prace związane z budową nowego, wielkiego Szpitala Onkologicznego [WIZUALIZACJE]
Na działce na której zostanie wybudowany nowy, wielki Szpital Onkologiczny we Wrocławiu pojawili się...
[Warszawa/Wrocław] Skanska znów ze złotem i platynąartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa/Wrocław] Skanska znów ze złotem i platyną
Atrium 1 – najbardziej zielony budynek biurowy Europy Środkowo-Wschodniej zdobył platynowy certyfika...
[Warszawa] Pierwszy najemca Nowogrodzka Square w samym centrum Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Pierwszy najemca Nowogrodzka Square w samym centrum Warszawy
Flagowa inwestycja Yareal – biurowiec Nowogrodzka Square – będzie nową siedzibą firmy DKV Euro Servi...
[Warszawa] Warszawska kawiarnia otworzy się w maju w biurowcu D48artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawska kawiarnia otworzy się w maju w biurowcu D48
Penta Real Estate podpisała umowę najmu 149 mkw. w biurowcu D48 z siecią kawiarni DaftCafe. W maju b...
[Warszawa] Kawiarnia dołącza do najemców Bobrowieckiej 8 w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kawiarnia dołącza do najemców Bobrowieckiej 8 w Warszawie
Sieć kawiarni Green Caffè Nero dołączyła do najemców biurowca Bobrowiecka 8. Lokal uzupełni ofertę g...
Wrocław: Tal&co nadbuduje zabytkową szkołę przy Wyspie Słodowej. Obok postawi nowy blok i marinę [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Tal&co nadbuduje zabytkową szkołę przy Wyspie Słodowej. Obok postawi nowy blok i marinę [WIZUALIZACJE]
Przy ulicy Drobnera nad Odrą, w sąsiedztwie hotelu HP Park Plaza, miał już od kilku lat stać siedmio...
Wzrost popytu na powierzchnie biurowe w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
Wzrost popytu na powierzchnie biurowe w Poznaniu
W 2020 roku popyt na powierzchnię biurową w Poznaniu był o 55% wyższy niż w ubiegłym roku – wyn...
Wrocław: Budowa Alei Stabłowickiej w końcu ruszy? Jest nowy wykonawcaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Budowa Alei Stabłowickiej w końcu ruszy? Jest nowy wykonawca
Inwestor, miejska spółka Wrocławskie Inwestycje na podstawie wyroku Krajowej Izby Odwoławczej po raz...
To w Warszawie chcą inwestować. Raport Antal i Cushman & Wakefield – BEASartykuł
Pokaż artykuł
To w Warszawie chcą inwestować. Raport Antal i Cushman & Wakefield – BEAS
Wyniki najnowszego badania Business Environment Assesment Study (BEAS) wskazują, że gotowość do nowych inwestycji wśród firm w 9 badanych miastach wyniosła średnio 92% w 2023 roku. To o 1 punkt procentowy więcej w stosunku do poprzedniej edycji z 2021 roku. 73% decydentów badanych firm deklaruje stworzenie z tego względu nowych miejsc pracy.
Gigantyczna inwestycja za 7,2 miliarda złotych! Grupa Azoty uruchamia produkcję polipropylenu w Polimerach Policeartykuł
Pokaż artykuł
Gigantyczna inwestycja za 7,2 miliarda złotych! Grupa Azoty uruchamia produkcję polipropylenu w Polimerach Police
To największe zakłady przemysłowe produkcji propylenu i polipropylenu w Europie Środkowo-Wschodniej. Polimery Police – jedna z największych inwestycji europejskiej branży chemicznej rozpoczyna produkcję polipropylenu pod marką Gryfilen. Nowa instalacja Grupy Azoty będzie produkować rocznie 437 tys. ton polipropylenu i 429 tys. ton propylenu. Sprzedaż polipropylenu Gryfilen w Europie rozpocznie się w sierpniu br. Budżet projektu Polimery Police to ponad 7,2 mld zł.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Polsce planowana jest budowa nowoczesnej fabryki amunicji rakietowejartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce planowana jest budowa nowoczesnej fabryki amunicji rakietowej
W najbliższym czasie na terenie Polski może powstać nowoczesna fabryka amunicji rakietowej, obejmująca wyrzutnie rakietowe z pociskami kierowanymi. Inwestycja ta stanowi jeden z priorytetowych projektów państwowych w zakresie obronności. Rozpatrywanych lokalizacji jest kilka.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA